دو نمایشگاه اختصاصی ایران در عراق با هدف توسعه صادرات محصولات و خدمات فنی و مهندسی در شهرهای اربیل و موصل برگزار می شود.

دو نمایشگاه اختصاصی ایران در عراق با هدف توسعه صادرات محصولات و خدمات فنی و مهندسی در شهرهای اربیل و موصل برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، بر اساس برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران در سال ۱۴۰۰ در زمینه توسعه صادرات محصولات و خدمات فنی و مهندسی ایرانی در بازارهای همسایه به ویژه کشور عراق، دو نمایشگاه اختصاصی ایران در شهرهای موصل و اربیل برگزار می شود.

خاطرنشان می سازد، نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران از تاریخ ۹ الی ۱۲ آذر ماه سال ۱۴۰۰ در شهر موصل اقلیم کردستان و همچنین دومین نمایشگاه اختصاصی ایران از تاریخ ۳۰ آذر الی ۴ دی ماه سال ۱۴۰۰ در اربیل اقلیم کردستان با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌گردد.

لازم به ذکر است، این دو رویداد  نمایشگاهی با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران، نظارت دفتر عربی آفریقایی این سازمان، با هماهنگی ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران و عراق و همکاری  کنسولگری  ایران در اربیل و موصل برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقمندان به حضور در این دو نمایشگاه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام از طریق پرتال سازمان توسعه تجارت به راه‌های تماس با شرکت مجری این نمایشگاه و یا میز عراق در دفتر عربی و آفریقایی دسترسی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید