مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته ایران ،اگروفود ۲۰۲۱، خبر داد.

مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته ایران ،اگروفود ۲۰۲۱، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمود بازاری با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایشگاه اگروفود۲۰۲۱ در فضایی به وسعت ۳۰۰۰۰ متر مربع  با حضور ۲۷۶ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۳۰ شرکت خارجی یا نمایندگی آنان از کشورهای اسپانیا، ایتالیا، آلمان، برزیل، ترکیه و هلند به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: در این درویداد گروه‌های کالایی در سه بخش تخصصی شامل ایران فود (انواع فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط)  –  ایران فود تک (ماشین‌آلات، تجهیزات و تکنولوژی صنایع غذایی، بسته‌بندی و…) – ایران آگرو (ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و مرتبط ) به معرض نمایش بازدیدکنندگان گذاشته خواهد شد.
بازاری افزود: مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه در دو بخش داخلی و خارجی، با هدف معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌های روز دنیا و سایر محصولات مرتبط با این صنعت با اولویت شناساندن ظرفیت و توانمندی‌های خود در تولید و ارائه کالا و خدمات جدید حضور پیدا کرده‌اند.
مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران نمایشگاه اگروفود ۲۰۲۱ را مکان مناسبی برای سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان، افزایش میزان تبلیغات کاربردی صنایع مربوطه در سه بخش تخصصی ایران فود، ایران فود تک و ایران آگرو و آشنایی سایر متخصصان و علاقمندان با تکنولوژی‌های روز این صنعت قلمداد کرد و ابراز امیدواری کرد نمایشگاه، همچنین بتواند فضایی مناسب را برای برقراری رقابت سالم میان تولیدکنندگان، فعالان و دست اندرکاران صنعت مذکور فراهم سازد.
وی خاطرنشان ساخت: در مدت برگزاری نمایشگاه مذکور، هیات‌های تجاری و اقتصادی متشکل از متخصصان و تجار کشورهای اوگاندا و برزیل، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، ترکیه و هلند از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.
گفتنی است، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته ایران آگروفود ۲۰۲۱ از تاریخ ۳۱ شهریورماه لغایت 3 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

2 Responses

دیدگاهتان را بنویسید