مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه محصولات ارگانیک و طبیعی خاورمیانه گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان محصولات ارگانیک و طبیعی ایرانی خواهد بود تا با حضور و شرکت در جلسات مقرر در نمایشگاه، از این موقعیت تجاری استفاده‌ی لازم را ببرند.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمود بازاری اظهار داشت: از آنجایی که این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه اکسپو 2020 برگزار می‌شود، توجه زیادی را به خود جلب کرده و همچنین تدابیری صورت گرفته تا غرفه‌داران و فروشندگان با شرکت‌کنندگان و خریداران بالفعلی که از سراسر جهان در این نمایشگاه حضور می‌یابند، ارتباطی مستقیم جهت گسترش تجارت‌های صورت گرفته بر بستر نمایشگاه برقرار کنند.
وی افزود: در این نمایشگاه محصولات غذایی و آشامیدنی طبیعی، داروهای گیاهی و مکمل‌های غذایی، محصولات مرتبط با محیط زیست و هر آنچه که به داشتن زندگی سالم کمک می‌‎کند، ارائه می‌شود.
گفتی است، نوزدهمین نمایشگاه محصولات ارگانیک و طبیعی خاورمیانه دبی در تاریخ 15 لغایت 17 آذر 1400 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید